Egy átlagos vállalkozás mindent lehetőséget megragad, hogy véleményeket gyűjtsön a termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban. Rengeteg felület van, ahol ezek a vélemények összegyűjthetők, és bizony a reményekkel szemben nem csak pozitív visszajelzések érkeznek, hanem bizony sokszor kritika is. És itt a kritikát most értsük negatív előjellel! A negatív kritikák bosszantóak, és nem csak amiatt, hogy esetleg […]

Szinte mindenkinek van olyan emléke, amiben valaki hatalmas hévvel kezd panaszkodni valamilyen termékkel, agy szolgáltatással kapcsolatban. Biztosan te is emlékszel arra, amiben 2020 végén Alföldi Róbert elmeséli, hogy törzsvendégként lépett be egy pékségbe és az ott tartózkodó alkalmazott nem megfelelően kommunikált vele, kitessékelte az üzletből.

Az elsődleges ok, amiért érdemes törődni a vevők elégedettségével, az az, hogy az elégedett vevők beszélnek másoknak arról, ami jó. És ha ők beszélnek, olcsóbbá válik a marketingünk, hiszen nekünk már nem kell meggyőzi azokat az embereket, akikkel a vevőink beszélgettek.

Úgy érzed, hogy mindent megteszel a vállalkozásodban, hogy minél elégedettebbek legyenek a vásárlóid? Mégsem sikerül kiemelkedő javulást elérni? Ne aggódj, ez sokakkal előfordul, és van is rá megoldás.