A remarketing, mint eszköz egy nagyon hasznos dolog a vállalkozások számára, mert bizonyos keretek között növelhető vele a konverziós arány. De akár negatívan is befolyásolhatja a vásárlók elégedettség érzetét.
A remarketing, mint eszköz egy nagyon hasznos dolog a vállalkozások számára, mert bizonyos keretek között növelhető vele a konverziós arány. De akár negatívan is befolyásolhatja a vásárlók elégedettség érzetét.
Sok vállalkozás hangoztatja, hogy ők mennyire vevőközpontúak, és az elsődleges az ügyfélélmény. De vajon tényleg mindent megtesznek azért, hogy vevőközpontúak legyenek? Nézzük mit is jelentene ez.
A legtöbb vállalkozás, amikor elégedettség mérésről van szó, automatikusan kérdőíves felmérésben gondolkodik. De jó, ha tudjuk, hogy nem ez az egyetlen módszer a vevők reakcióinak begyűjtésére.