Sugdolózó lányok

Az elsődleges ok, amiért érdemes törődni a vevők elégedettségével, az az, hogy az elégedett vevők beszélnek másoknak arról, ami jó. És ha ők beszélnek, olcsóbbá válik a marketingünk, hiszen nekünk már nem kell meggyőzi azokat az embereket, akikkel a vevőink beszélgettek.

És sajnos a fordítottja is igaz. Akkor is beszél a vevő, ha elégedetlen, ami viszont károkat okoz nekünk, hiszen megdrágítja a marketinget.

A jó szájreklámot nem szabad a véletlenre bízni, kézben kell tartani, hogy az előnyünkre fordíthassuk. És persze meg kell akadályoznunk azt, hogy a rossz szájreklám beláthatatlan károkat okozzon.

Szájreklám az, amit az emberek másoknak mondanak, vagy írnak egy bizonyos termékről, szolgáltatásról, vagy tevékenységről.

A szájreklám tehát egyének közötti kommunikációt jelent, és nem összetévesztendő híres emberek, influenszerek fizetett ajánlásaival. Ha jó szájreklámot szeretnénk, akkor azt kell elérnünk, hogy az emberek akarjanak beszélni a termékünkről. És persze lehet az is, hogy emiatt éppen egy youtuber vagy bármilyen más ember akar majd beszélni a termékről, de ég és föld a különbség, hogy fizetünk érte, vagy magától csinálja. És ezt persze a követőik is megérzik. Gondolom te is találkoztál már olyannal, aki erőlködve próbálja kidomborítani a termékelőnyöket, és olyannal is, amikor valaki tényleg lelkesedik egy termékért.

Folyamatosan figyeld a vevőid reakcióit, hogy miket mondanak a termékedről, vagy szolgáltatásodról! Ha valaki negatív színben próbálja feltüntetni, akkor vedd fel vele a kapcsolatot, és puhatold ki, hogy miként lehetne kompenzálni a bosszússágáért.